موفقیت در کار و زندگی

آموزش موفقیت در زندگی و کار

موفقیت در کار و زندگی

آموزش موفقیت در زندگی و کار

بایگانی
  • ۰
  • ۰

تعداد کمی از افراد هستند که یک روزه پولدار شده اند. پولدار شدن زمان بر است و نیاز به ساعتها کار سخت دارد. ما در اینجا به نقل از چندین وب سایت معتبر، راهکارهایی به شما معرفی میکنیم که به صورت واقع بینانه سریع پولدار شوید.

همه چیزهایی که لازم است برای ثروتمند شدن بدانید، شامل موارد زیر است:

  • ابتدا باور کنید که ثروت برای شما امکانپذیر است و آن را بدست می آورید.
  • شروع به سرمایه گذاری کنید
  • خود را در مورد پول و ثروتمند شدن از راه درست، آموزش دهید
  • پول بیشتری بدست آورید و طوری زندگی کنید که برایتان موفقیت آمیز باشد

سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در بازار

مقتصد بودن مهم است اما این تنها یک روی سکه است. برای مثال نخوردن قهوه مورد علاقه یا کاپوچینو برای صرفه جویی در کمی پول، شما را به هدفتان نمیرساند. حد و حدودی برای پس انداز و صرفه جویی وجود دارد.

بهترین و موثرترین راه افزایش پس اندازتان، سرمایه گذاری در بازار سهام است؛ اما این راهی برای یک شبه پولدار شدن نیست بلکه این روشی آهسته و پیوسته برای پولدار شدن است. با افزایش حدودا 7 درصد در سال، سرمایه اولیه شما بعد از 10 سال دوبرابر میشود! پس انرا در حساب پس انداز نگه ندارید چون بعداز 10 سال به دلیل تورم، پولتان بی ارزش میشود.

سرمایه گذاری در املاک

سرمایه گذاری در املاک میتواند شما را پولدار کند اما در اینجا به پول بیشتری نیاز است. شاید تا الان در ملک سرمایه گذاری نکرده باشید اما اینکارا در لیست اهدافتان قرار دهید. سرمایه گذاری در املاک اجاره ای، بازده فوق العاد ه ای دارد. فراموش نکنید که شما پتانسیل نامحدودی برای درآمد دارید و تنها کسی که میتواند مانع شما شود، خودتان هستید!

...

ادامه توضیحات را در لینک اصلی زیر بخوانید:

10 تا از کاربردی ترین نکات کسب ثروت در زندگی

  • ۹۸/۰۵/۱۹
  • مهتاب یزدانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی