موفقیت در کار و زندگی

آموزش موفقیت در زندگی و کار

موفقیت در کار و زندگی

آموزش موفقیت در زندگی و کار

بایگانی
  • ۰
  • ۰

برای موفقیت در کسب و کار امروز، باید انعطاف پذیر باشید و بخوبی برنامه ریزی کنید و مهارتهایتان را سازماندهی کنید. در اینجا 15 تا از جدیدترین اصول موفقیت در کسب و کار و تجارت را به نقل از معتبرترین موسسات بیزینس دنیا برای شما گلچین کرده ایم.

بسیاری از مردم فکر میکنند میتوانند با روشن کردن کامپیوتر یا باز کردن درها، شروع به پول درآوردن کنند و تنها چیزی که متوجه میشوند این است که پول درآوردن از آنچه فکر میکردند سختتر است. شما میتوانید با استفاده از زمان و برنامه ریزی، همه ی گام های لازم برای موفقیت را طی کنید.

1-سازماندهی کنید

برای موفقیت در کسب وکار، باید سازماندهی کنید. سازماندهی کردن به شما کمک میکند که وظایفتان را انجام دهید و در کارهایی که انجام میدهید بهترین باشید. یک راه خوب برای اینکار، تهیه ی لیست کاری هرروزه است. بعد از اینکه هر گزینه را انجام دادید، آن را خط بزنید. اینکار این اطمینان را به شما میدهد که هیچ چیزی را فراموش نکرده اید و همه ی وظایفی که برای بقاء کسب و کارتان مورد نیاز است را انجام داده اید. بطور کلی سازماندهی و نظم، باعث نظم بخشیدن به فکر و ذهن کارکنان و مدیران می شود.

2-بایگانی ها را دقیق نگه دارید

همه ی کسب و کارهای موفق، بایگانی های دقیقی نگه میدارند. با اینکار شما میدانید که کسب وکارتان کجا موثر بوده و چالش های بالقوه ای که با آن مواجه هستید مشخص میشود. اینکار زمانی در اختیارتان قرار میدهد که استراتژی هایی برای غلبه بر چالش ها داشته باشید. در بسیاری موارد نیاز به مراجعه به بایگانی ها یا آرشیوها برای مقاصد مختلف هست که در صورت نبود با مشکل مواجه می شوید.

...

ادامه متن را با کلیک بر روی لینک زیر بخوانید:

15 تا از جدیدترین اصول موفقیت در کسب و کار و تجارت از دیدگاه افراد موفق

  • ۹۸/۰۵/۱۹
  • مهتاب یزدانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی