موفقیت در کار و زندگی

آموزش موفقیت در زندگی و کار

موفقیت در کار و زندگی

آموزش موفقیت در زندگی و کار

بایگانی
  • ۰
  • ۰

به طرز شگفت انگیزی 96 درصد کسب و کارها در طول دوره ی 10 ساله شکست میخورند و تنها 4 درصد باقی میمانند و هنوز فعالیت میکنند ولی لزوما رشد نمیکنند. در حقیقت بعضی از آنها به سختی از بین میروند. با اینهمه کارآفرینان جدید و ایده های باور نکردنی که امروزه وجود دارد، چطور ممکن است که بسیاری از تجارت ها شکست بخورند؟ و چگونه بعضی از کارآفرینان پیروز میشوند؟

مهم ترین نکات کسب و کار برای هر کارآفرینی شامل موارد زیر است:

1-همیشه برای نوآوری تلاش کنید

یک کسب و کار خلاق، نیازهای مشتری هایش را به شیوه ی منحصربفردی برآورده میکند که هیچکس دیگری نمیتواند آن را مدیریت کند. امروزه گوگل یک موتور جست وجو است، اما گوگل اولین موتور جست وجوگر آنلاین نبود، پس چرا این برند به این اندازه موفق بوده است؟ به دلیل اینکه گوگل قادر بود مقادیر واقعی برای مخاطبان و مشتریانش فراهم کند که موتورهای جست وجوی دیگر قادر نبودند. آنها خلاق بودند و پیشنهادات سایر موتورهای جست وجو را فراهم کردند و گسترش دادند و درنهایت به یک نیروی غالب در صنعت تبدیل شدند. اگر شما به دنبال یک کسب و کار دائمی هستید باید بپرسید که چگونه میتوانید جنبه های خلاقانه کسب وکارتان را بهبود بخشید. روشهای نوآوری و خلاقیت را از اینجا بخوانید!

...

برای مطالعه ادامه متن بر روی لینک زیر کلیک کنید:

10 توصیه ی آنتونی رابینز که چکیده ی تمام کتاب های او هستند

  • ۹۸/۰۵/۱۹
  • مهتاب یزدانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی