موفقیت در کار و زندگی

آموزش موفقیت در زندگی و کار

موفقیت در کار و زندگی

آموزش موفقیت در زندگی و کار

بایگانی
  • ۰
  • ۰

وارن بافِت، (به انگلیسی: Warren Buffett) (زاده? 30 آوریل 1930) کارآفرین، بازرگان، سرمایه‌گذار و نیکوکار آمریکایی است که به‌عنوان موفق‌ترین سرمایه‌گذار قرن بیستم شناخته می‌شود. این متن از زبان پیش خدمت او-آگوستین- بیان شده است: در طول نهار در مورد کسب و کار صحبت میکرد. آگوستین میگوید غذای مورد علاقه ی بافت، گوشت گاو و لیموناد و مرغ پارمسان برای نهار بود. یا سوپ نودل مرغ و یا یک استیک وهمچنین یک دلستر برای دسر بود.

اما برای سالها او فقط یک پیشخدمت برای عادات غذایی بافت نبود بلکه شاهد میهمان های او که میلیونرهایی مانند بیل گیتس بودند نیز بوده است. آنها در مورد تجارت و کسب و کار صحبت میکردند. آگوستین میگوید من از حضور بیل گیتس کمی مضطرب بودم. سفارشات غذایی آنها را گرفتم و رفتم آنها را وارد کامپیوتر کنم، در اینحال از میان صحبت های آنها میشنیدم که قصد دارند میلیون ها دلار را از جایی به جای دیگر انتقال دهند. من فقط حیرت زده شده بودم!

سلفی اوماها ساکن Ryan basye با میلیاردرهای وارن بافت و بیل گیتس

داستانهای یک افسانه

بر طبق گفته های صاحب سابق Piccolo، Donna Piccolo Sheehan حامی بزرگ بافت، به حفظ کسب و کار کمک کرد و در اوایل سال 2000 گردش رستوران را حفظ کرد؛ اما Piccolo و آگوستین تنها کسانی نبودند که از آن نفع بردند.

خانه ی ایتالیایی Piccolo Pete در اوماها، نبراسکا در دهه ی 1950 یا 1960آگوستین پیشخدمتی خود را در 1999 درحالیکه داشت مدرک تجارت و همچنین لیسانس را در آموزش متوسطه به پایان میرساند، شروع کرد؛ اما او با اینکه به یک معلم اقتصاد در دبیرستان جنوبی اوماها تبدیل شده بود، همچنان به سرو نهار و شام بافت میپرداخت. او میگوید از آن زمان، خرد و حکمت بافت را با صدها دانش آموزانی که به آنها درس میداد به اشتراک گذاشته بود. در کلاس آگوستین، دانش آموزان یک آموزش کلی در مورد فلسفه و حکمت بافت دریافت میکردند. او میگوید من دوست دارم در مورد بافت و داستان او صحبت کنم. هر ساله بعد از نشست سالانه ی سهامداران Berkshire، دانش آموزان آگوستین یک تحقیق در مورد بافت و سرمایه گذاری تهیه میکردند و آگوستین تحقیقاتی که خود انجام میداد را در مورد استراتژی های سرمایه گذاری بافت، برای خواندن به اشتراک میگذاشت.

...

اطلاعات بیشتر را در لینک اصلی زیر بخوانید:

تمام نکاتی که از کار کردن با وارن بافت طی 7 سال یاد گرفتم

  • ۹۸/۰۵/۲۰
  • مهتاب یزدانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی